søndag 4. november 2007

kjapt innom igjen

Som jeg skrev i forrige innlegg er det travle dager. Jeg sitter og retter og lager kort om hverandre her. Nå er det en velfortjent pause med kaffe.



Jeg har fått både tre psiser og en utfordring siden sist.

You make me smile awarden har kommet fra Louise, Monica og HegeT. Tusen takk jenter. Det varmer godt. Alle jeg har kikket innom har allerede fått prisen så jeg nøyer meg med å skryte litt av mine favorittbloggere. AnitaL, aller mest fordi du er det herlige mennesket som du er. Jorunn, du sprer så mye varme rundt deg, Åshild, du er en sann mester og Gyda...du er en stor inpirasjonskilde, og som sist men ikke minst, Snuppeline, du er min fargesterke glam og glitterdronning.



Ninahp utfordret meg med å fortelle 7 ting om meg selv som dere kanskje ikke vet.

1) Jeg la ut på sykkeltur fra Hønefoss til Sandefjord da jeg var 16. Motivasjonen var noen kjekke gutter som bodde der. Desuten var det sommerferie og jeg kjedet meg :) mamma var ikke like overbegeistret og lurte på om jeg ikke kunne nøye meg med en rundttur på Modum. Det hører med til historien at moren min ikke visste noe før jeg ringte fra Vikersund :)

2) Jeg har hatt to samboere. Begge før jeg rakk å bli 23 år. Etter det har jeg vært mer selektiv og stort sett vært samboer med en hund ;)

3) Jeg kan fremdeles gå ned i spagaten.

4) Jeg er bortimot altetende, men kan godt stå over ordinære pølser.

5) Jeg er a-menneske og kvier meg for overnattingsbeøk hos folk jeg vet ligger veeeldig lenge om morgenen for da kjeder jeg meg så fryktelig.

6) Jeg blir stressa av tanken på å kjøre bil i Oslo. Kjøre bil i Oslo er anda verre. Da er jeg totalt utslitt etterpå :)

7) Jeg liker ikke å shoppe. Unntaket er papirting og sportutstyr. All annen shopping er ett nødvendig onde

Ingen kommentarer: