mandag 2. juli 2007

husmus, dinosaur og en fillejente :)


At morgenstund har gull i munn er å overdrive. Likevel liker jeg morgenene. Langsomme morgener uten stress og mas. Morgener hvor jeg kan tusle rundt i joggebuke, kjenne kaffeduften som sprer seg i huset og bare gjøre alt og ingenting.


Denne morgenen har jeg gjort ferdig ett kort med Gudrunstempel. Det er motiver til å bli glad av og det fortjente friske farger. Så nå ble det rosa og grønt. Trykket har jeg fått av Anne Marit. Så, tusen takk Anne Marit :)



Dinosauren har jeg også fått av Anne Marit. Han er fra Whipper Snapper.








Det siste er en av mine nyanskaffelser fra hobbyhimmelen. Housemouse. Jeg er skikkelig glad i denne serien. kanskje litt fordi de ser ut som skikkelig mus og ikke er overdimensjonert søte slik Penny Black musene er :) Ett passende motiv for kakemonser det her :)




2 kommentarer:

Surfine sa...

Jeg synes du lager så flotte kort Marit! Ser ut til at du virklig koser deg med ferien og fridagene.

Unknown sa...

Så utrolig flotte og fargerike kort du har laget...
Liker så godt stemplene fra Whipper snapper....

Ha en fortsatt flott og kreativ mandagskveld... :-)