søndag 1. juli 2007

Gode dager :)

Morgendisen ligger over lekeplassen og nabohusene. Asfalten har tørket opp. Det er dugg i gresset. Skjæreungene tester vingene sine. det er sommermorgen av det beste slaget.

Jeg er klar for kaffe og å prøve å lage blondekort for første gang. Det kom glitter og blonder i posten til meg for en stund siden og jeg gleder meg til å teste det ut. De blir jo så stilige.

I går kom det også en konvolutt til meg fra Magnolia. De har jo fått så mye pepper fordi de er så trege, men jeg fikk jammen stemplene i posten etter tre dager. Det ble ett med tilda som hopper tau med en blomstergirlander og andre småblomster og blader :)

Kortene jeg legger ut i dag er jeg ganske fornøyd med. Nygiftkortet er embosset med gull. Stempleter fra Kort og godt. teksten fra Northstamp. Bademotivet vet jeg fremdeles ikke hvor kommer fra. Om noen vet vil jeg gjerne at du deler den opplysningen med meg :) Tekststemplet her er også fra Northstamp.





Ingen kommentarer: