lørdag 15. mars 2014

stempelsøndag med Ina

Motiv fra stamping Bella
Ina på 17 og jeg hadde en kortsøndag forrige helg hvor vi koste oss i mange timer. Selv om Ina er nybegynner fikk hun til utrolig flotte kort. Nå blir hun med på neste hønetreff også:) Det er morsomt å se hvordan andre tenker annerledes enn mitt vante mønster og bidrar med nye øyne. Her er Inas innlegg fra søndagen
 
Det ble noen kort for meg også. Alt fra enkle hurtigkort til noen med mer detaljer og arbeid.
Detaljer fra stamping Bella kort
 
Hurtigkort med arket som hovedmotiv. Bliss er gammel pynt jeg fikk fra Ann Kristin en gang:)
 

Flotte papirer gir motiv av seg selv.

Detalj fra forrige kort
 

Hurtigkort med papirer fra Basic Grey. Her skulle jeg vise hvordan vi lagde snurrebånd, knøt sløyfe og lagde 3-d effekter:)
 
Detalj fra pynt på forrige kort

Enkelt konfirmasjonskort til gutt med stempler fra kort og godt

Enkelt konfirmasjonskort til jentemed stempler fra kort og godt


Enkelt konfirmasjonskort til jentemed stempler fra kort og godt






3 kommentarer:

Åse-May sa...

Stilige kort...:)

digital printing jakarta sa...

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin cetak buku murah wish you deign to visit my website, thank you :)
cetak buku umroh haji
cetak buku yasin murah

UMJ Islami sa...

tq
Visit UMJ Islami
tjhas