onsdag 4. desember 2013

Bryllupskort med motiv fra Whipper Snapper




 
 
 
Dette kortet lagde jeg i høst. En kollega skulle i bryllup og bestilte kort av meg. Jeg er egentlig ikke så glad i å lage kort på bestilling, men gode kollegaer og kortkunder skal man ta godt vare på :) Hun ønsket noe som var litt mer spesielt enn vanlig 6x6 kort. Jeg endte opp med staffelikort, siden disse både er forholdsvis enkle og gjør seg godt på ett bord.. Motivet er ett gammelt Whipper Snapper stempel. Teksten fra norsk stempelblad og arkene fra pion :)

Jeg må si jeg har blitt glad i dette stemplet til denne typen anledninger. Stilrent, og ikke av det sukkersøte slaget. Da blir det mer høytidelig synes jeg :) Dessuten er det veldig enkelt å fargelegge da :)
 
Baksiden av kortet. Dette stemplet husker jeg ikke hvor kom fra. Er det kort og godt? Noen som husker?
 


 

Ingen kommentarer: