søndag 6. mars 2011

Grattiskort til 50-årsjubilant




Aller beste Wenche fylte 50 år 28. februar. Det var godt timet for det var dagen hvor Bjørgen tok gull på 10 km i kollen og kombinertgutta tok bronse. Vi var der:)

Dagen startet med champagnefrokost og etter en superdag i kollen avsluttet vi med tapasmiddag i Vika.

Det er første gang jeg har brukt det stemplet her. Egentlig litt dumt for det passer jo perfekt til ganske mange anledninger. Jeg tror egentlig mange damer synes dette motivet er vel så stas som søte Magnoliajenter på bursdagen sin. Ikke noe galt om Magnolia altså...men det er litt mer glam over en coctaildame:) Veldig enkel å fargelegge er hun også.Mens jeg var i gang lagde jeg en enkel gavepose som matchet:)

Jeg husker ikke helt hvor motivet kommer fra. Noen som kan hjelpe meg? Mener jeg kjøpte det sammen med stempler fra Sugar Nellie en gang. Fargeleggingen er gjort med promarkers.

Om dere vil se bilder fra champagnefrokost og kollen kan dere finne det i tur og treningsbloggen min.

4 kommentarer:

Silja sa...

Du er bare så utrolig flink!!!! :-)

Askepott sa...

Knallfint, Marit. Likte det stemplet kjempegodt, - det må du bruke mer! Skulle gjerne hatt det.

Åse-May sa...

Det var eit stiligt kort...:):)

Torill sa...

herlig kort, stilig med posen som matcher.