lørdag 7. august 2010

Kurs i Sogndal




Over her er demokortet vi lagde på vintagekurs i Sogndal


Denne uka har jeg vært i Sogndal og holdt kurs igjen. Det er alltid like hyggelig:) Kari har flyttet papirplanetbutikken hjem til kjellerstua og kursene ble holdt i kjellerstua de også. ( stk var med på det første kurset. Vi hadde celan and simple som tema og det ble laget mange herlige kort. Disse fikk jeg ikke tatt bilder av siden kursdeltagerne plukket med seg kortene raskere enn jeg fant frem kamera:)

Neste kurs var vintagekort. Med bare tre deltagere fikk vi brukt symaskin og lagde flotte staffelikort:) disse fikk jeg faktisk tatt bilde av:)

Her er bilder av de flotte vintagejentene og kortene de lagde:)



4 kommentarer:

Renate sa...

Så lekre kort dere har laget altså. Så ut til å være ett flott kurs dere hadde altså!
Digger jordfargene her.
Og du.. bare å sende meg slike feer altså, jeg er veldig forelsket altså <3 Prøver mer enn gjerne!

Ha en super helg.

Ida sa...

Kjempefine kort dere har laget! Moro og sosialt med kurs vil jeg tro!:)
Ida

Lambi sa...

Lekkert kort! Helt nydelig på alle måter! Klem

Anonym sa...

veldig interessant, takk