mandag 9. august 2010



Det er som å komme til rett plass i hobbyuniverset når jeg besøker papirplaneten/Kari i Sogndal. Jeg tok med meg en pen liten bunke nye stempler hjem og i dag har jeg kosa meg med nytt motiv fra The Greeting Farm. Vanligvis har jeg ikke vært sånn helt i hundre over disse motivene med små kropper og digre huer, men akkurat noen av de siste synes jeg er råkule. Slik som den jenta her for eksempel:) jeg lagde noen blomster selv, har sydd med maskin. Bannet over maskin som plutselig ikke ville sy sikk-sakk. Pyntet med gloss accent og litt bling. Oppsettet er fra en skisse til friday sketchers. Ønske meg lykke til. Heg kan vinne stempler fra motivet og de har noen jeg har lyst på:)

Here is my card for the challenge #114 at Friday Sketchers. The girl are fra The greeting farm and I have colored with promarkers.

4 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallstiligt kort og grønt er yndlingsfargen min....:):)

anna sa...

Det kortet var kjempestiligt!!

elin sa...

Åh, kjempeherlig grønt kort! Ha en fin dag. :-)

Hanne sa...

Stilig kort med Marit!