torsdag 16. juli 2009

grønt babykort med Magnoliasau


Salgsboksen min er helt tom for både babykort og oldiskort for tiden. Ann Kristin var helt sikker på at det ble oldiskort først..siden jeg er så glad i oldis-stemplene mine..og det er jo sant, men likevel ble det babykort før oldiser denne gangen :) Sauen fra Magnolia passer godt synes jeg. -også ble det grønt siden det passer både til jenter og gutter :) Ett enkelt og greit kort. Hverken mer eller mindre:)
Ellers går dagene med på å feriere. Jeg kom ned igjen fra fjellet i går etter hyggelige dager på hytta til Heges foreldre. Vi gikk en skikkelig tur i strålende vær og drakk alt for lite vin :) Det siste skal vi nok klare å ta igjen senere:) Nå går vaskemaskina for fullt her og snart skal jeg ut i skogen og lufte både meg selv og hund. I ettermiddag blir det hobbylering. Kanskje det blir oldiskort da:)

1 kommentar:

Inas lune hjørne. sa...

Det var et skjønt babykort. Har den sauen selv, men har aldri klart å bruke den.

Fortsatt god ferie!