tirsdag 30. juni 2009

julekort i juni









Jeg må bare innrømme det. Det kjennes utrolig sært ut å lage julekort når det er 30 grader og knallsommer og lyst mesteparten av natta. Men, det har seg slik at jeg er med i en utfordring og har pålagt meg selv å lage 4 julekort hver mnd. Det holdt akkurat denne gangen også.
Det ble rødtoner i juni. Ikke akkurat fordi det er sommer, men jeg kikket gjennom julekorta jeg har laget før i år, og der går det mye i blått...Det er greit med litt variasjon :)
Trenger forresten boktips...jeg er glade i gode historier som ikke er krim og som har ett godt språk. Typiske dameromaner kan jeg som regel styre unna ;) Noen som har noen tips?

3 kommentarer:

Daniel August sa...

Disse julekortene var dritstilig Marit! ;P

Liker stilen din veldig godt. ;P

Ha en fin dag, hilsen Daniel.

Marie Hvithammer sa...

Jeg må bare spørre jeg.. siden jeg er ganske ny i "gamet".... hva bruker du å fargelegge med? får mange tips.. så kan gjerne få ditt også :)

Boktyven er en bra bok forresten...

Ha fortsatt en god sommerdag.. og nyt ferien.. har skjønt at vi er av samme yrke.. bare at jeg er blant de minste.. :)

Marit sa...

Jeg bruker egentlig det meste når jeg fargelegger, men i det siste har jeg holdt meg til promarkers :)

Kikk i kursbloggen min...der har jeg noen fargeleggingstips :)