torsdag 23. april 2009

kort til artsybloggen og takk til Aase:)


Det ble kanskje mer vintage enn artsy det her, men jeg har i allefall brukt bølgepapp. Det var bølgepapp som var ønsket i utfordringen til daniel på denne periodens artsyblogg. Det er dabbere og pynt fra steffens som er premie denne gangen :)

Her om dagen kom det en superhyggelig pakke til meg i posten. Tusen takk Aase . Jeg fikk en liten blomstervase til markblomster som jeg ønsket meg, og lys som var pakket inn helt nydelig og litt pynt og greier til kortlagingen:) Alt dette bare bare fordi jeg var med og tipset om nye veggfarge på hobbyrommet hennes :) Skal se om jeg får tatt bilde av det etterhvert her :)

Ellers går det i mye jobb om dagen. Jeg retter og retter til jeg blir grønn i trynet. Når jeg ikke retter vil jeg helst være utendørs og nyte finværet. I dag har jeg til og med jogget meg en liten tur. Derfor er det ikke så stor bloggaktivitet om dagen. Likevel..jeg kommer tilbake :) Bare vent :)

Også blir jeg veldig glad om du tar deg til til å stemme på bloggen min (knapp oppe i høyre marg) Blir en stemme pr ip-adresse pr døgn og alle monner drar :) Jeg ligger ganske bra an nå, og veldig morsomt om jeg kan fortsette med det :)

Ingen kommentarer: