tirsdag 21. april 2009

konfirmasjonskort


Jeg var på ett superhyggelig treff i Vikersund i helgen. Mariann hadde fått tak i ett supert lokale mitt i hovedgata. Ann Kristin og jeg dro nedover både med eget utstyr, og varer fra Papirplaneten. Ikke rart bilen ble full :) Etter god hjelp med å pakke ut butikkvarer, og en del shopping fra handleglade damer (PapirplanetKari satte stor pris på handlelysten deres altså:) ) fikk jeg laget noen kort også :) Det er ikke alle jeg kan vise frem nå, men her er i allefall ett konfirmasjonskort :)
Det er utrolig hvor mye man kan putte inn i en bil. og fikk laget noen kort. Her er ett av dem :) Stemplet er fra inkadinkado.

1 kommentar:

Filharmonica sa...

Kjempeflott kort Marit :-)
Jeg elsker de vintagepapirene fra Graphic 45 som du har brukt.
Det ligger en overraskelse til deg i bloggen min :-)
Ha en flott dag!