tirsdag 3. mars 2009

vennekort og sogndalsrapport :)


Aller først ett kurskort fra ett kortkurs jeg hadde før jeg tok ferie :)
Jeg begynte jo ferien med kreativ Leirskole i hjartdal som dere kunne lese om i forrige innlegg. Etter leirskolen rakk jeg bare hjemom for å vaske klær før jeg satte kursen vestover til Sogndal. Der hadde jeg 4 kurs med flotte damer og ungdommer som lagde utrolig mye flott :) Både minialbum, fargelegging, pyramidekort og kreative bakgrunner sto på programmet. jeg har desverre ikke noen bilder fra disse kursene :(
Jeg fikk med meg mye mosomt denne gangen også...det vil nok dukke opp ting og tang laget med nye produkter etterhvert :) Jeg har to kort som ligger til tørk allerede :)

2 kommentarer:

Filharmonica sa...

Så flott kort, delikat i grønntoner :-) Høres ut som du har vært superaktiv med kurs. Holder kurs jevnlig jeg også, og nå gleder jeg meg til kursene jeg skal holde på Scraporama messen.
Det ligger en overraskelse til deg i bloggen min :-)

Heidi

Anonym sa...

Hei!
Tusen takk for eit veldig bra kurs tysdag kveld med MCP og Promakers fargelegging. Veldig kjekt og inspirerande!!!
Tar du turen igjen er det mulighet for fleire kurs.

Fornøgd deltakar frå Jølster
Kari Anne