mandag 9. februar 2009

uff..mislykka forsøk på å være litt ekstra kreativ...artsy :)


Jeg gikk trøstig til verks for å lage noe spesielt til artsy-utfordringene denne uka..mosaikk med egenlaget bakgrunn..i Hanne-inspirasjon begynte jeg å kline til med distressblekk på akvarellpapiret..det fløt fint utover, men for å leke litt ekstra ..og sikkert fordi jeg var utålmodig og ville få det tørt...la jeg ett annet ark over og smittet farge over fra det ene arket til det andre...det begynte faktsiks å ligne noe...men så sterkt...gesso tenkte jeg...det demper inntrykket..og jeg la på gesso på kantene og litt over...siden det skulle være mosaikk kuttet jeg bakgrunnen i 4 og monterte på paneler...det ble så rart..av en eller annen grunn stempte det bare ikke...jeg delte den i to og fant en annen bagrunn..og dempet med gesoo igjen..og ja..frem og tilbake og aldri fornøyd....det kom på en fugl og drodling og glassveske..og roser..
Jaja..det ble ett kort..og noen blir kanskje glad for dette også..mamma f.eks :)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Wooow....jeg synes nå kortet ditt ble kjempelekkert jeg da! Nydelige farger du har fått på det, og jeg liker måten du har laget mosaikken på! Som du sier; noe litt ekstra kreativt! Digger kortet ditt jeg! :-)
Og - takk for at du ble med på denne utfordringen også!

Beata Ewa sa...

Synes også at det var utrolig lekkert og skikkelig artsy!! Fargevalget var aldeles nydelig!!

Norunn sa...

Jeg syns nå kortet ditt ble utrolig stilig!

Anonym sa...

Jeg syns også dette ble et lekkert kort. Kjempefin bakgrunn.
M.S.

Gro sa...

Uff??? -jeg synes kortet var råstilig.

elin sa...

Mislykka?? NEI du, jeg syns kortet ble kjempeflott!!! Kreativt og herlig laga.
Ha en fin dag.