torsdag 4. september 2008

Kul kartong

I forbindelse med DT-oppgavene på hobbyhimmelen fikk jeg tilsendt Core'dination-kartong. Kartongen har en farge på overflaten og en kordinerende farge under. Så, når kartongen rives og pusses, så trer den kordinerende fargen frem. Her har jeg embosset og slipt oppå embossingen (teksten) revet i kanten. På trykket, ja, der har jeg pusset på overflaten før jeg trykte.

Det kommer snart mange andre bilag med denne kartongene denne på dt-sidene :) Ikke bare til bruk på kort.

Carpe diem stemplet er fra northstamp.

Ellers sliter jeg fremdeles med nettoppkobling på hjemmemaskinen min. Jeg løper rundt med minnepenn og det meste er mer tungvindt. Derfor kan det være at bloggen ikke blir like hyppig oppdatert før jeg har alt på plass igjen:)

2 kommentarer:

Kirsten sa...

Ja, den kartongen er knallkul :D Jeg digger den selv, tror jeg må ha mer gitt.
Og de embossingfolderne er jo også helt til å spise opp, nemlig :D
Håper du får orden på pctrøbbel snart, det høres innmari slitsomt ut...
*klem*

Gunn (Merete) sa...

Hei
Dette var ett skikkelig flott kort.Likte den litt slitte looken som kartongen gir når du pusser den. Skal prøve å se om jeg kan få tak i litt når jeg drar nedover i slutten av månden. Noen hint om hvor jeg kan få kjøpt den?
Ellers er det mye flott å se på her hos deg.