torsdag 17. juli 2008

Tusen takk

Aller først en stor takk til dere som besøker meg her i bloggen og en ekstra takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en kommentar. Det er så kos å komme innom her og lese de hyggelige tilbakemeldingene dere gir meg.





Dagens kort er etter en skisse fra kortskissen . Jeg har godt av å bryte mer meg egne linjer så jeg har planer om å slenge meg med på flere utfordringer :) Stemplene er fra en plate med fugleclearstamps fra Inkadinakado. Det er utrolig mange kule fugler på denne plata, så jeg anbefaler den virkelig. Jeg har brukt den i flere sammenhenger og det er så kult å sette sammen flere av fuglene til ett felles motiv. Bare se på kortet under her. Det ble laget til DT hos hobbyhimmelen. Huff, jeg gremmes litt av den utrolig dårlig scanningen. Jeg er så glad jeg har kjøpt meg ny scanner. Det er en helt annen virkelighet. Kortet er forresten superenkelt. Strekene bak er tegnet med tusj. Motivet er stemplet på glossy og også fargelagt med tusj.



2 kommentarer:

Anonym sa...

så utrolig kule kort! Så anderledes og stilig, blir skikkelig inspirert. :) tusen takk!

Anonym sa...

så roligt att du skapat till vår skiss på Kortskissen, o jättefint kort blev det!
kram
Lina
www.kortskissen.se