onsdag 16. juli 2008

se hva jeg har snekret sammen


Jeg er så stolt av meg selv. Jeg har snekret min egen stempelhylle. Handy-Marit det er meg :) He-he, kanskje ikke helt, men jeg fikk det til. Nå er det bare å håpe at de kritisk snekkerkyndige ikke vil granske den.
Hylla er 188 høy og 1 meter bred, 7,5 cm dyp og har 10 hyller. Det var ikke særlig vanskelig heller.. Maxbomannen kuttet i lengdene og jeg bare boret og skrudde sammen :)
Nå er monterte stempler flyttet over fra plastkasser og inn i hyllene. De troner på nye hedersplasser sammen med knapper og blomster.. :) Det har vært så trist å gjemme dem bort og jeg glemmer hva jeg har. Nå skal de heller få pynte opp veggen min.
Utrolig hvor godt det kjennes å ha snekret sin egen hylle :)

10 kommentarer:

anne jorunn sa...

Wow!! Jeg er skikkelig imponert!! Ikke bare lager du nydelige kort, du kan jammen meg snekre også!:)

Åshild sa...

Dæh, hva du får til!! Knallstilig! Her var'e sysstem i sakene, gett! :)

Klem!

aase sa...

Gosj, hva du får til Marit!!! Jammen flott den der!!!!!

Kate sa...

Jeg er megaimponert. Kan tenke meg det er deilig å få stemplene opp i verden. Gi deg selv en skikkelig klapp på skulderen, det har du fortjent.

Anonym sa...

fy søren for en knallbra hylle! :)

Anonym sa...

Så stilig hylle! Og stempler trenger nok friluft og skal ikke bo i plastkasser ;)

Anonym sa...

Imponert! Denne hylla vil alle stemplere misunne deg. Bra jobba!

Snuppelure sa...

WOW så utrolig flott denne var :)
Genial og masse plass :)
Flink du er :)

Anonym sa...

Fy søren så fint det er! Jeg MÅ virkelig få gjort noe med scrapperommet mitt, jeg har nemlig et ganske stort scrapperom, men jeg er nødt til å gjøre noe smart med det.
Takk for at du inspirerte meg ;)

Hilsen Alicia82

Nina sa...

sånn må jeg lage meg, den er jo bare knall!!!!
hva kom det på i matrialer?