fredag 30. mai 2008

magnolia babykort

Jeg tenkte jeg skulle kjappe meg å lage ett kort til kort-o-maina på scrapping før tidsfristen gikk ut. Sløv som jeg er klarte jeg å huske feil tidspunt på denne fristen og ble dermed for sen. men, her er det som skulle vært mitt bidrag :) Mistet fem poeng der, men kjenner jeg meg selv rett, hadde jeg ikke klart å levere til alle ukene uansett :)


Ellers har Ann kristin og jeg vært på papertrends og bikuben i dag. Jeg fikk kjøpt meg en oppbevaringskoffert til stempelputene mine. Det har jeg tenkt på lenge. Også ble det noen ark og litt annet småtteri. I kveld slapper jeg av hjemme, Det er deilig etter en uke med elevedrift og intense arbeidsdager.

Lune hilsner til alle som er innom her.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefint! Likte fargene! Holder du det av, Marit?

Andrea sa...

Great cards!
xAndrea