søndag 10. februar 2008

Super helg og nye kort med motiver fra Art Impression






Dette har vært helgen med de mange aktiviteter. På fredag var jeg først på kurs i Tønsberg. Der hørte jeg på ett supert foredrag av Terje Ogden. Deretter hadde teamet en sosial happening hvor vi var ute og testet en av de nyoppussede utestedene i byen. Det var så hyggelig å gjøre noe sosialt med gamle og nye kollegaer.


På lørdag kom Wenche, samban fra lærerskoletiden. (samba=samboer) Det var lenge siden sist og veldig godt å se henne igjen. Vi fikk med oss alt fra cafebesøk i byen, til skravling og vindrikking, før det ble en liten tur på pianobar. I dag har vi hatt en langsom søndag. Sent oppe, lang frokost, gåtur på stranda og middag og kortlaging hjemme her. Det er lenge siden jeg har vært så sosial en hel helg :)

Som jeg skrev over her fikk jeg faktisk laget noen kort i dag. Wenche ble ganske fasinert av alle duppedingsene og vi hadde det morsomt begge to. Jeg fikk laget 4 kort med nye stempler fra art impression.

2 kommentarer:

elin sa...

Så flotte kort, med herlige stempler. :-)
Ha ei fin helg.

Anonym sa...

Så kule kort!! Og sosiale helger med vin og pianobar er vel greit innimellom ;)
Kos deg med vinterferie :)