tirsdag 19. februar 2008

kortomania




Jeg slang meg med i kortomania på scrapping. no og kom kom på 2. plass i uke 2. Ikke så verst det :) Jeg lagde to bidrag og det var skategutten som kom til finalen.
Ellers er vinterferien i gang. det ble skitur på Ringkollen med Frid i går. Vi hadde afterski med vin og nøt ferien i fulle drag. Nå er det en langsom formiddag med pepsi max og appelsiner. Det trengs ett lite påfyll c-vitaminer for jeg har klart å bli ganske forkjøla.
Kari fra sogndal hadde også satt igjen morsomme ting på trappa mens jeg var på skitur, så nå har jeg fått noen skikkelige sjørøverstempler her. Veldig kult. Jeg gleder meg til å prøve dem.'
Jeg ønsker dere alle en super vinteruke, med eller uten ferie.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heisan!
Stilige kort!! Vet at de fikk stemmen min sånn underveis ;)

Her er det ikke vinterferie før neste uke, og ute er det skøytebane de fleste steder, hva skulle man ha gjort uten brodder!

Jeg har fått vaskedilla, så nå skinner badet, soverommet og gangene! Snart kaster jeg meg over scrapperommet - der trengs nok litt mer enn vasking... så rart....

Ha en fin uke - kos deg og nyt fridagene!

Anonym sa...

Gratulerer med 2. plassen. Jeg synes det rosa kortet med sauen også var kjempefint. Nydelig !

Anette sa...

Gratulerer med 2.plassen. Klempefine kort begge to.

Mariannes gjenbruk sa...

Flot kort og fortjent 2.plass;-=
Hvor får man kjøpt det "metallbåndet" du har brukt???
Ha en strålende dag! Marianne

T:o)ve sa...

Så flotte kort Marit!
Grattis med 2. plass :)
Noe kjent der også ;)
Ha en fin dag!