tirsdag 11. september 2007

se, hun scrapper... :)


Heg ble med på scrappestaffeten på scrapping.no igjen. Ambisjoner om å få unna bilder var stor. les VAR. For akkurat det er ett håpløst prosjekt.

Første oppgave var ild. De bildene jeg hadde som passet til tema var gamle og satt i album for lengst. Likevel ble de printet ut og scrappet på nytt. For første gang brukte jeg rubons på en LO. Ja, det er helt sant :)

Den andre oppgaven var en skisse. Ett bilde. 10 eyelet. Jeg fant frrem ett bilde fra en tur og tenkte det fikk duge. Printet i vei, men uff, for ett resultat. Mørk magenta på skriveren min gikk tom. da ble det sort hvitt bilde. og det jeg hadde i sorthvitt var bilde av en naken mann. det gikk gjennom sensuren men fikk ikke mange stemmene :) Det kan jeg godt skjønne :)


Men den siste oppgaven, der har jeg fått med bilder fra i år. Det skal jeg nok klare å få til på den neste også. Kanskje det ikke er helt håpløst å være med likevel :)

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Kjempe flotte Lo´er , den siste var jo stilig og orginal :)

Klem fra Inger Marie