onsdag 15. august 2007

skolestart og høst


Ferien er over og jeg har allerede hatt tre dager med planlegging. i morgen kommer elevene. Det blir rart å se dem igjen. Det er som mange av dem vokser godt i løpet av sommeren. Særlig guttene kommer tilbake lengre og som oftest også mer langhåra enn da de forsvant før sommeren.
Soppen har også tittet frem. jeg er en ihuga soppsanker og har mange hemmelige soppsteder. Dette kortet ble litt inspirert av alle disse hemmelighetene rundt de beste kantarellplassene :)'
Stemplene er fra magnolia og jeg har fargelagt med MCP.


Beata ewa og EllenK har også tatt meg, så nå må jeg finne en å sende ett kort til. hvem jeg sender stafetten videre til skal jeg finne ut litt senere :)
The rules are:1) Send ONE card to someone you know within 7 days! (family, friends, associates, cyber people, etc.) ANYONE!!! Doesn't matter who... just do it. Can you imagine the smile on their face when they open their mailbox and see a card from you?2) Tag (yes, I know, but this is the only way to spread this) 5 people you know to do the same thing (Tag means tag them to send their own cards to their own people).3) Proudly display this on your blog to spread a little sunshine and pass it on

6 kommentarer:

Lena sa...

åhhh herlig sopp kort!! (namnam)

Lene sa...

Åh, det var jammen ett flott kort!
Likte så godt fargekombinasjonen, og den litt humoristiske tonen i det :)

Lykke til med et nytt skoleår!

Tonje sa...

Så herlig kort! Gøy å se disse soppene blir brukt på kort! Her er det snart skoletid også og en veldig spent jentunge som gleder seg til å starte på'n igjen.

?? sa...

Nydelig kort igjen, Marit....

Inger Marie sa...

Nydelig høst kort Marit!!

Gry sa...

Nyyydelige kort Marit!!! Kjenner meg litt igjen i det du skrev om barske mannearmer - er der selv *fnis*
Jeg har forresten "tagget" deg - ta en titt i min blog!

Klem Gry