onsdag 11. juli 2007

Fornyelsesdag


Til bursdagen min fikk jeg mye flott. Bl. a fikk j3g gavekort hos frisøren. Det var sikkert fordi jeg klagde på at jeg hadde begynt å få grå hår. Det ble bare klipping i dag. frisøren synes det var ganske morsomt at krøllene mine kom så godt frem når det ble klippet opp og hun "knøt" inn både skum og voks slik at de skulle komme frem skikkelig. Kanskje hun hadde fått med seg at jeg har puddel og ville at vi skulle ligne litt mer på hverandre :D

Uansett. Jeg ble fornøyd jeg. Bildet er etter litt rufsing ute på tur så luggen er ikke helt på plass ser jeg :)

Etter klipping ble det cafe-besøk med Grethe.









Til bursdagen min fikk jeg også Rosendalkaraffel med glass til. De er kjempeflotte. Særlig er jeg glad i karaffelen. Glassene synes jeg er litt tunge og små om jeg ikke bare skal bruke de til farrisglass. derfor ble de byttet inn til en enkel karaffel slik at den jeg hadde fra før har fått selskap, og en eplegrønn steltonkanne. Da fikk jeg jammen meg ny thermoskanne også. Det har jeg ønsket meg lenge.





Jeg lurte på om jeg skulle velge en mer nøytral farge, men så var denne grønne så kul :)

Jeg fant nye glass også. De rommet 4 dl og det er akkurat passe :) Nå skal de gamle glassene mine byttes ut og det er på tide :)


Om noen skulle lure har jeg rukket å lage noen kort også, men de venter på scanning :)


2 kommentarer:

Sonja sa...

Så fin du ble på håret! Kjempefint å luftig (",)
Fine presanger du har fått. Vi har den kaffikannen i sort, og rosendal glassene bruker vi som vann glass-kjempefornøyd (",)

Berit sa...

Flott sveis!! Jeg har vært hos frisøren selv i dag (går) og fixet sveisen... men var nesten mer fornøyd da jeg gikk inn :/ Men det veks da ut igjen!!! Mulig jeg kliner i no'n striper sjøl ;) Da blir det vel bra!!

Ha en fin torsdag - nå kjæm vel snart fin været til øss også ;)
KLEM