fredag 13. juli 2007

Litt nytt







Dagene går så fort selv når de er helt planløse og lite effektive slik mine late sommerdager er. Langsomme morgener er noe av det beste jeg vet. Stå opp og tusle rundt uten at noe haster. Lage meg en kopp kaffe. Sette på en maskin med klær. Klø litt på bikkja. Ordne meg frokost når jeg kjenner sulten gnager i magen.
Jeg var innom Tine, en gave/interiør/brukskunstbutikk, og spurte om de kanskje kunne ta inn noen av kortene mine. Det ville de, så nå kan man få kjøpt av kortene mine i en vanlig butikk også. Spennende å se om de selger da. Hun som drev butikken likte dem i allefall :) Bare det er jo viktig.
Det øverste kortet denne gangen er ett mosaikk-kort. de andre er ulike motiver jeg har hentet opp fra ferdig-trykk-kassa mi :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempeherlige kort. Grattis - så morsomt at en butikk tok inn kortene dine. Ha en fortsatt god sommer.;-)

Anonym sa...

Nydelige kort!!!! Så flotte farger - skikkelige koselige kort!!!

rødhette* (scrapping.no)