søndag 6. mai 2007

¤ nye konfirmasjonskort.



Det første og enste guttekortet jeg har laget i kveld :) Her med trykk fra paperbag studio som jeg har byttet til meg. Siden det er ett guttekort har jeg valgt å gjøre det helt enkelt. Rene linjer og sort hvitt og bare knapper til pynt :)














Det kjolestemplet her er så lekkert. Jeg fikk det samtidig med beina tror jeg. Men hvem som har produsert det aner jeg ikke. Er det noen som vet? Jeg kan godt tenke meg dette stemplet så om noen av dere vet hvor det kommer fra, eller er lei sitt eget og vil selge til meg..ja, så syng ut :)



Her har jeg fargelagt med H2O. Det runde stemplet er fra Auds design. tekststemplet har jeg hatt i en evighet og det er også ukjent for meg. Litt bling-bling passer godt til skimmeret i malingen :)





Enda ett trykk jeg har byttet til meg og med ukjent stempelprodusent. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett det på stoff-impoert, men aner ikke hva det heter. Her har jeg også fargelagt med H2O. Rundt stempel og blomsterhjørne er fremdeles fra Aud :)














Endelig en produsent jeg kjenner igjen selv om dette motivet også er tilbyttet :)
Whipper Snapper denne gangen :) trykket på gloss ig malt med H2O.

Glossyen her er peach fra Clas Ohlson. jeg synes malingen lett blir liggende på overflaten her før den fester seg. til h2O er glossyen fra posten mye bedre å jobbe på :)



Ingen kommentarer: