mandag 23. april 2007

Whipper snapper


Jeg er skikkelig forelska i motiver fra Whipper snapper fra tiden. De er både humoristiske og søte på en gang. Jeg er så glad for at jeg har fått byttet til meg noen herlige trykk :) Dette kom fra Grethe Elise tror jeg. Og enda flere nymalte ligger på pulten min og venter på montering nå. her har jeg fargelagt med distress og hurra er skrevet med sizzlits funky brush.


Til dere som lurer på hvordan det går med dating og sånn...Dere må bare få med dere dette her. MrX (siden han er litt hemmelig) jobber i Oslo og er i nærheten av Steffens når han skal ta bussen i forbindelse med jobbpendling. Grei som han er tilbød han seg og handle med kartong og slikt om jeg trengte det. Jeg ga han oppdraget med påfyll av kartong og spurte om han kunne overraske meg med mønsterark og ett stempel han selv likte. WOW altså. Fyren hadde skikkelig god smak. Jeg likte absolutt alle mønsterarkene han kjøpte. De var rålekre. Stemplet ble ett magnoliastemplet med figuren som sitter på brygga. Kjempehyggelig stempel som jeg ikke hadde selv :) Og ikke nok med det. han ville at jeg skulle få det som en liten presang fra han også :) Utrolig herlig!! *smelt-smelt*
Arket på kortet over er forresten ett Mr. X -ark :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Høres ut som en skikkelig drømmeprins... :-) Tvi-tvi... ;-)

Anonym sa...

Kjempeherlig kort. Syns og at whipper snapper har mange utrolig flotte stempler - blir nok endel WS-shopping på messa.
Du verden, for en snill "MrX", lykke til videre. ;-)

Kjersti sa...

utrolig kult kort - jeg digger også WS-stempler :) Lykke til med dating! høres jo ut som en som er verdt å satse på *fnis*

Anette sa...

Heldige du som har noen som kjøper scrappeting til deg. Høres ut som om du bør holde godt fast på han.

Er stadig innom for å se på kortene dine, de er jo alltid fulle av inspirasjon.