mandag 16. april 2007

Snille Mixdur og snille Grethe Elise


Jeg etterlyste Whipper Snapper og konfirmantmotiver på rubberstampforumet, og jammen tok disse snille damene kontakt med meg slik at jeg fikk byttet til meg noen trykk :) Kortene her er bare en liten smakebit av hva jeg fikk fargelagt mens jeg nøt sola på verandaen i helgen :) Begge motivene er malt med distress ink.
Angel of the morning erett utrolig herlig motiv. Jeg falt pladask for de gjenknepne øynene og rykende fersk kaffe som skal hjelpe kroppen med å komme i gang på morgenkvisten
På det lilla kortet har jeg lagt på dråper med touch liner i rosa. Det ble ganske effektfullt. Desverre kommer det ganske dårlig frem på bilde.
Er det noen av dere som vet hvor stemplet kommer fra? Jeg har sett en del kjolestempler men er usikker på hvem som har produsert dette.


5 kommentarer:

Beata Ewa sa...

Wow, her var det masse fint både å se på og å lese :-)! Herlige kort du lager!

Legger link til bloggen din på min side også!

Klem fra Beathea

Beata Ewa sa...

.....glemte å si at det kjolestempelet kommer fra KH Design og heter "kjole på henger" :-).

Hege sa...

Heisann!
Så flotte kort! Og grattis med ny mobil. Den så kul ut!
Ha en flott uke.

Klem

Stine sa...

Wow-så lekre kort du lager! De 2 siste var helt herlige, flotte trykk du har fått byttet, og herlige farger du setter sammen! Gratulerer med ny mobil, ha en finfin dag! :)

Helle sa...

Hellu hellu! Hvordan gikk det på daten da? *fnis*