fredag 16. mars 2007

fredfull fredag


Så deilig når helgefreden senker seg. Fredager er en gode dager. Bare å vite at jeg har to dager fri med langsomme morgener og planløs tid. Det hadde passet meg å bo på en plass uten klokke. Så deilig det hadde vært å følge sin egen rytme. Det er det jeg gjør i helgen. Står opp når jeg våkner, spiser når jeg er sulten og tusler ned til byen om jeg finner ut at jeg har lyst. Også får jeg tid til å gå lange turer med Dina og leke med papir og farger.

Etter jobb har jeg laget enda ett kort med trykk jeg fikk av Lene Solhaug. Er ikke den gratulereteksten søt? Enda ett stempel jeg fikk lyst på selv.


Det andre kortet er laget med ett av mine nye magnoliastempler. Jeg fikk noen trykk av dette og måtte spandere på meg selve stemplet etterpå. Sommerfuglen i bakgrunnen er laget med sjablong. Sommerfuglene er fra Gudruns nye kolleksjon.

Fremdeles er motivene fargelagt med fargeblyanter og tynner og jeg husker ikke hva teknikken egentlig heter. Om noen kan hjelpe meg med teknikknavn hadde det vært fint :)

4 kommentarer:

Berit sa...

Flotte kort - og Lene Solheim er sikker Solhaug;)

Helt greit at du kopierte over til din mappe - var jo din utfordring!

Nå har jeg lagt ut litt på loppis - og nå må jeg vel pakke til treff.. Ble jo ikke særlig ryddigere på scrapperommet i dag %)

GOD HELG!!

Marit sa...

Uffda. jeg lærte det var en menneskerett å få navnet riktig skrevet så nå har jeg vært inne og rettet solheim til solhaug :)

Jeg får stikke innom og se om det er noe spennende på loppis...

Norunn sa...

så utrolig flotte kort du lager Marit! det med sommerfuglstemplet var bare nydelig!

Lene S sa...

Oj du har vært produktiv! Så masse flott å se her i kveld :o) (Og veldig koselig å se at du bruker trykkene :o) :o)

(Solheim er jeg så vant til å bli kalt at jeg nesten ikke reagerer lenger LOL)

Ha en god natt!