søndag 24. november 2013

O*jul :) og Vilda utfordring nr 13.




Selv om det ikke ser slik ut i bloggen har jeg laget en god slump julekort i den senere tid. Jeg skal se om jeg får lagt ut litt i bloggen igjen.  Som en start legger jeg ut et kort med herlige fjøsnisser fra Vildastamps. I bloggen har de også en skisseutfordring som jeg har fulgt. Sånn nesten i allefall ;-) Når jeg kommer i gang blir det alltid noen endringer :)



Jeg har fargelagt med en blandig av Copics og Promarker. De som kjenner meg vet jo at jeg er av "man-tager-hva-man-haver-typen også blir det hva det blir. Utelykten er støpt i pappleire. Jeg tror utgangspunktet var pynt fra prima? som jeg støpte ned i artmould. Dies med snøfnugg er fra Memorybox. Bakgrunnen er laget med diverse sprayer . Jeg har i allefall brukt gessospray og glimmermist. Osteduken er med sammen med diverse blonder og halvperler


 

1 kommentar:

EllenFossli sa...

Så utrolig stilig!!! Jeg bare digger dette kortet <3 Det stemplet skal inn i samlinga mi i løpet av neste år, og neste års julekort :) Kjempe god er du!