torsdag 1. november 2012

ugle



Nå er det fryktelig lenge siden jeg har lagt ut noe i bloggen. Pc'en har vært ustabil og fotoredigering  har vært ett lite mareritt. Når det kløner og tiden er knapp innimellom kjørestetid, familie, jobb og studier så har det bare stoppet opp. Men, nå har jeg i allefall fått meg ny pc. Elements er innstalert og jeg har overført bilder.

Jeg tar meg en velfortjent lunspause etter at tekst til prosjektoppgave om lærerkompetanse i matematikk er (mer eller mindre) ferdigskrevet og legger ut ett uglekort til dere. Er den ikke supersøt? Jeg har fått trykket og er neimen ikke sikker på hvor den kommer fra. Noen som vet? Arkene fant jeg i restekassen. Jeg pleier å være så monokromatisk av meg, men denne gangen satset jeg heller på komplimentarfarger.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

kjempefin ugle! lekkert kort :-)

Åse-May sa...

Knallfint kort....:):)