søndag 12. august 2012

Dylusionsinspirert



Så endte jeg opp med å lage Dylusjoninspirerte kort jeg også. Sommerens stempelhandling har vært 2 plater med Dylusjonstempler (men forløping  ikke en eneste spray). Jeg har lekt meg med maling og glimmermist i ymse varianter i stedet:)... Kan dere forresten skjønne hvor jeg tok inspirasjonen fra da jeg kjøpte stempler av paraply og regnstøvler? Stikkord: Norsk sommer 2012.

Uansett..HegeT var på besøk og vi lekte ett halvt døgn med bakgrunner og klining og farging. Soppen lånte jeg av HegeT. ok...så lånte jeg noen sprayer og noen border av henne også..men husene og paraplyene er mine.Det ble 7 kort tilsammen...Første kort ut har bakgrunn med ymse sprayer og egenlagde sjablonger. På sopp, støvler og paraply har jeg lagt på glossy accent. Jeg har også forsterket noen farger og skyggelegginger med promarkertusjene.

2 kommentarer:

Dortesjs sa...

waue super skønt, fint teknik og detaljer vores sommer har osse været ret meget paraply

Cornelia sa...

Detta är inget annat än ett riktigt litet konstverk!

Heldig den som får det!