torsdag 2. februar 2012

ColourQ og Stampartic


Jeg digger utfordringene til ColourQ. Fargene er spennende og bildene inspirerende. Vi har brukt kombinasjoner som utfordring på hønetreffet. men! Det er først nå jeg har slengt meg med på selve utfordringen. selv :) Jeg har brukt verdens søteste stempel fra stampendous og fargelagt med promarkers. Boksen til å putte teposer eller noe annet oppi lagde jeg uten mal, men den er ca  8x10x2.5 cm. Selve kortet er 14x16.  Fargeleggingen er gjort med promarker. Jeg har også lengt meg med på februarutfordringen hos Stampartic. Der skulle vi lage noe vi ikke har laget før. Jeg har aldri laget en slik boks før:)

Here is my result for challenge 122 at ColurQ. I really enjoy the colours. I made a teabagcard whith a sweet Monkey from Stampendous. The monkey are colored with Promarkers.

 

6 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Nydelig boks/eske kort:O) Kjempeherlige farger :O)

Takk for at du deltar, Marit:O)

Klem fra Dt Lene/StampARTic

Therese sa...

For ett herlig bli-glad-kort du har har laget.

Sylvia sa...

What a cute gift card holder, Marit! Thanks for joining us at the ColourQ this week.

Tracey McNeely sa...

Cute gift card holder.

Suzanne Bier sa...

What an adorable gift card holder! Love that monkey stamp! Thanks for joining us at the colourQ this week!

Lisa Elton sa...

Very cute! Love the bunny slippers!