lørdag 26. november 2011

julenisse


Jeg har kosa meg med å lage kort i kveld. ¨Jeg fant frem gamle stempler og en blokk med Tim Holtz ark som jeg vant på Totentreffet. Blonden har jeg fått av mamma en gang i tiden...og den flotte granbarpunchen til marianne design kom Kari/Papirplaneten med til meg i kveld. Fikk forresten ett veldig kult uglesmykke av henne også. herlig:) Tusen takk Kari,

Nissen er fra stampington. Jeg har brukt litt ymse papirer og puncher og dæsjet med grønn glimmermist

Ellers er det veldig rart og ikke være sammen med kjæresten i kveld. Jeg tror det er første fredagen siden juni  jeg har vært alene. veldig rart...særlig når vinden drar parabolen ut av kurs slik at jeg verken får sett idol eller senkveld : ) Enda godt jeg kan lage kort da:) og i morgen blir det tur til Harestua.

Ingen kommentarer: