onsdag 1. desember 2010

Juletid



Fremdeles er pc'n min på repreasjon. men jeg kan ikke gå inn i julemnd uten å vise frem julekort:  Bildekvaliteten er ikke all verdens, men slik får det være frem til jeg får scanner og PS på plass igjen:)

På dette kortet har jeg brukt det nydlige motivet til stempelglede,sammen med diverse puncher, blonder og lyse papirer.Motive har fått på seg ett tynt strøk med transparent cracle paint. På høstens hønetreff skjønte jeg det var ett must og på grorudtreffet fikk jeg kjøpt meg en slik jeg også. Kunne kanskje like gjerne brukt andre krakerlingsmedier..men hermegåsa gjør som de andre....innimellom:)

Jeg har en bunke med julekort jeg skal vise dere.  Ambisjonene er å få lagt ut ett kort hver dag frem til jul. så får vi se om jeg klarer å holde det:)

Når jula er her skal jeg trekke en dag, 1-24, og deretter trekke ett navn fra kommentarene, også skal jeg sende en av dere ett skikkelig vinterkort og kanskje en liten ting i tilegg. Pass derfor på å legge igjen spor slik at jeg kan finne deg. -om du vil ha noe i posten da:)




6 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Dette var et fantastisk nydelig kort. Lekre farger og kjempelekre detaljer du har fått med her. Nydelig!

Katrine sa...

Nydelig kort! Likte veldig godt fargene!

Ida sa...

Flott kort! Fine stempel og puncher!:)
Ida

Heidi sa...

Flott kort! Fint med litt andre farger også på julekort. :-)

Trude Julie sa...

Så skjønt kort! Du er en inspirasjon :D

maska sa...

Nydelig kort. Det stempelet er jo så fint.