torsdag 1. juli 2010

Juliskisse hos StampArtic


Stamp Artic har skisseutfordring i juli. Det er godt mulig de har alle andre måneder også :) Jeg lagde til elementene på skissa, men måtte skyve litt her og legge til litt der for å få harmoni og balanse i forhold til motivet mitt:) Siden jeg er fra Hønefoss er jeg i overkant intresert i hønemotiver. Dette fikk jeg av PapirplanetKari for leeeeenge siden. Jeg lurer på om motivet er fra kort og godt? Eller...Noen som vet? Hmm...

Ganske clean and simple denne gangen..ikke noe sverting og ikke noe riving og ikke masse pynting..Maskinsømmen gjør at det likevel ser elegant og forseggjort ut ut synes jeg. For all del,  jeg liker masse pynting også altså..men av og til er det deilig å lage det..ja..clean and simple. Det som er "rart" er at det er ofte disse korta jeg er mest fornøyd med...og mange ganger..når jeg ikke er fornøyd...så pøser jeg på med blomster, også blir det ikke så verst likevel :) Hurra for mangfold i papirverdenen:)

A clean and simplecard for the sketch of July at StampArtic.


2 kommentarer:

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Flott kort! Liker dine CS-kort!!! Du er en mester på de og å få de til å være i sånn fin harmoni :)

Liker det du har gjort med bloggen også :) Det ble veldig bra :)

Unknown sa...

Wowa!!
Så utrulig stilig!! Herlig det motivet!
Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn