onsdag 7. juli 2010

2S4U #56




 Sommermorgen og en ny skisse. Denne gangen for en utfordring hos 2S4U. Det passet veldig bra.

Ann KristinGA kom hit for shopping i går og vi endte med å fargelegge trykk på verandan. Pepsi max, promarkers, skravling og en lun sommerkveld ble en suveren kombinasjon:) Alle motivene mine endte opp med turkise og blå toner..så de neste kortene kommer til å gå i samma skala tenker jeg:)



Here is my card for challenge #56 at 2S4U. I have used a stamp from Sugarnellie, flowers from Prima and colored with promarkers.

6 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Å, det var utrolig lekkert. Og jeg som har solgt det stempelet. NÅ ser jeg jo hvor pent det er.

Anonym sa...

Du monterte de fort ja. Utrolig fine Marit og takk for i går ja.

Marit sa...

aka..takk for i går til deg også:) og det er på tide du lager deg din egen blogg nå altså:)

ina...det er utrolig lett å bli blind på egne stempler...men jeg er enig..hun her er nydelig:)

cnelson sa...

Perfectly lovely! Love this so much!

Sylvia sa...

Beautiful soft colors, very pretty!

Unknown sa...

beautifully made with such a pleasing color palette! I love it
Thanks for joining us at 2S4Y this week
:)Kazan