lørdag 12. juni 2010

Porselen til scrapping

Jeg må bare reklare litt for Trollsmed i dag. Trollsmeden heter egentlig Lise og hun er en mulitkunstner som både maler og lager egne perler i både glass og porselen. Og nå. nå har hun også begynt å lage porselensting til oss scrappere og kortlagere. jeg er så heldig at jeg fikk lov til å teste ut materialet..og ja..det er supermorsomt å jobbe med. porselenet er ganske porøst og trekker farge godt inn. det er egnet til å måle på med distress, jeg har fargelagt porselenet med promarker , jeg har svertet med chalk, dynket det i alkoholblekk og sprayet over med glimmermist. Det er eksklusivt og vakkert og apsser ypperlig i shabby chicstilen det er så mye av nå. Trollsmedporselen kjøper du gjennom nettbutikken til trollsmed. om du passer på har hun tilbud gående akkurat nå pga omlegging av nettbutikken:) Om du lager noe så vil jeg gjerne se altså:)

Jeg legger ved noen bilder trollsmed har hatt på siden sin.












Ingen kommentarer: