onsdag 10. februar 2010

Kurs

Jeg har satt opp tre nye kurs :) Håper noe av dette kan passe for flere:)

Dette innlegget vil også komme opp i kursbloggen. Der vil jeg oppdatere med antall deltagere og påmeldte etterhvert:)

Jeg holder kursene hjemme hos meg selv. Materiell er inkludert.
Bindende påmelding. 
Det må være min 3 påmeldte pr kurs for at jeg skal sette i gang kurset.

Mer info og påmelding kan gjøres på mail: miie"alfakrøll"start.no eller tlf 934 12 262

Ønsker du å stå på mailingliste for info om kurs? Ta kontakt med meg på miie"alfakrøll"start.no

Tirsdag 16/2 Fargelegging med promarkertusjer/alkoholbaserrte tusjer. 19.30-20-20 200 kr
Her er det fargelegging som er i fokus. Vi prøver ut ulike eksempler på hudfarger, hårfarger og trener på skygge og å få dybde i motivet.

Mandag 1/3 Nybegynner scrapbooking. Kl 18.00-20.30 kr. 250 kr.
Vi går gjennom ulikt utstyr som papirkvaliteter, limtyper, viktig å tenke på mm. Deretter lager vi 2 enkle scrapbooksider

Tirsdag 2/3 Nybegynner Kortlaging med stempling. Kl 18.00-20.30 kr. 250 kr.
På dette kurset lager vi 2 kort. Vi går gjennom ulikt utstyr som papirkvaliteter, blekkkvaliteter, limtyper mm. Deretter lager vi to enkle kort med stempling og pynting.

Mandag 8/3 Kort i vintagestil. . Kl 18.00-21.00 kr. 300 kr.
Her lager vi ett forseggjortkort med mange lag og mye pynting. Passer for de som har laget litt kort før.

Tirsdag 9/3 Klin og klæsj Kl 18.00-21.00 kr. 300 kr.
Vi leker med maling og papirer. 3 kort, 3 ulike malingsteknikker. Disse teknikkene kan du bruke i andre sammenhenger. f.eks for å male på lerret,

Ingen kommentarer: