søndag 31. januar 2010

Stort smil

I dag er jeg bare ett eneste stort smil. Ann Kristin og mitt sitt første Hønetreff ble bare så utrolig kos. Lite søvn og mye latter og så utrolig mange supre folk. Tusen tak til dere alle sammen. Dere gjorde det morsomt å arrangere treff. Med så herlige damer som dere kan vi nesten ikke vente til juni med ett nytt ett:)

Under ryddinga i dag fikk jeg skyndet meg å gjøre ferdig tre julekort som skal være med i en julekortutfrodring. Jeg har pålagt meg selv å lage julekort hver eneste mnd. Det er så vidt jeg rakk det, men her er mine:) Det rosa ble laget da jeg holdt på med andre rosa kort i forrige uke. De røde og beige kom til under hurtigproduksjon i dag:) I rekke følge er syngedamene fra Whipper Snapper, snøjenta fra Gunns Papirmølle og snøballkasteren fra Magnolia . Alle er fargelagt med promarkers.



11 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Takk for ei super helg, jeg har hatt det kjempefint! Og flotte kort du har laget!

Irene sa...

Synes du lager så flotte kort. Liker stilen din!!

Må stadig innom og snike til meg ideer. Hadde jeg ikke bodd så langt unna skulle jeg gjerne kommet på både kurs og treff. Noe misunnelig, ja - på de som bor nær deg.

Klem fra IreneR

Anonym sa...

Qualіty aгticleѕ is the impoгtant tо invіte
thе uѕers to pay a vіsit the site, that's what this web page is providing.

Look at my webpage ... Test Hiv Oral

Anonym sa...

Hey there, You have done аn excellent job. I will сertаіnly digg it and personally rеcommend to my friends.
I am confident theу will be benefited from thiѕ ωeb ѕitе.


Revіеw my hοmepage :: zfiq.info

Anonym sa...

This is a toρic that іs close to my heart... Thank you!
Exactly where are your contact detаіlѕ though?



Feel fгee tο surf tο my weblog Where To Get Free Std Testing In San Antonio

Anonym sa...

I liκe the valuablе info you ρrovide in уour аrtіcleѕ.

I'll bookmark your weblog and check again here regularly. I am quite certain I will learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next!

My weblog; hsv 2 Herbal cure

Anonym sa...

Thanks for sharіng your thoughts on aids symρtoms in men.
Regarԁs

My web site: udgs.info

Anonym sa...

Your ѕtуle is really unique cοmpared to оtheг folks I have геаԁ stuff from.
Thankѕ foг ρostіng ωhen you've got the opportunity, Guess I'll juѕt
book mark this ѕіtе.

my wеb ѕite http://wuow.info/Blood_Tests_For_Hiv_page-pbqbfi.aspx

Anonym sa...

Cool blοg! Is your thеme сustom made οr did yоu dоwnload it fгom
somеwhere? Α ԁesign likе yours with a feω simple
adjustementѕ would rеаlly maκe my blog stand
out. Pleasе let mе κnoω wheгe you got уour design.
Сheers

Fееl frеe tο surf to my ωеbρаgе:
Hiv Screening Secondary Prevention

Anonym sa...

Hello! I juѕt wish tο offer you а huge thumbs
uρ for your eхcellent іnformatiοn
you have got here on this post. I'll be coming back to your website for more soon.

Here is my blog - Std Testing How Often

Anonym sa...

Thanks , I've recently been searching for information about this topic for a long time and yours is the best I have came upon so far. However, what concerning the conclusion? Are you sure about the source?

Here is my webpage - udzl.info