fredag 22. januar 2010

bryllup



Jeg fikk betilling på ett bryllupskort som skal bli med til Australia. Selv om jeg ikke er så glad i å lage kort på bestilling, var dette litt kult. Jeg har pyntet innsiden her også, men fikk ikke scannet den :) Ikke at det var så viktig, for selv om den ble pyntet, ble det ganske enkelt:)

Kortet har en collagebakrunn malt med gesso. Stemplet er fra kort og godt tror jeg. Ellers har jeg sydd med symaskin:)

Det er travle dager med mye jobb og trening. Wenche-venninne fra lærerskoletiden har fått vikariat på skolen min, og bor på gjesterommet mitt i uka. Det er veldig hyggelig og sosialt. - Mye tid fra hobbypulten er byttet ut til tid med sofaskravling :) Av en eller annen grunn blir det ikke produsert så mange kort der:)

Hører dere på distrikssendinger på morgene? Er du fra Buskerud? Arbeidsplassen min har kommet videre i en quiz på morran. Får du inn buskerudsendingene på P1 må du heie på oss på mandag kl 8.30 :)

2 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Det er desverre ikke mye Buskerud-sending på radioen hos meg, men jeg krysser fingrene.

Lekkert bryllupskort!

Sees om 1 uke.

Therese sa...

Litt annerledes og kjempe fint bryllupskort. Likte bruken av blonder og sømmen ekstra godt!

God helg og kos deg med besøket, kort kan man alltids lage siden.. :o)