mandag 30. november 2009

Flere julekort:)





Lønner det seg ikke å serieprodusere da...og tjener du noe på dette? Tja..tjener og tjener, svarer jeg ...hobbyen koster nok betraktlig mye mer  mer enn jeg klarer å tjene på kortsalg :) Jeg gjør det for kos, rekreasjon og gleden ved å skape.

Serieproduksjon er uaktuelt...bare tanken får meg til å få lettere innvendige grøss... kommersiell produksjon tror jeg vil drepe hobbygleden jeg har nå. Det er sjelden jeg tar på meg å lage bestillingskort med en haug føringer. Kanskje bortsett fra å hjelpe venner med ideer til store anledninger som bryllup og barnedåp og slikt.

Jeg ønsker meg frihet til å ta vare på skapergleden. Alt jeg lager skal få sitt eget særpreg. Noen ganger er det  mer velykket enn andre ganger.:) Mange ganger kan jeg jobbe med de samme arkene og lage kort med det som er på pulten for øyeblikket. Det er så...Men, jeg koser meg mens jeg holder på. Tiden står stille og tankene har fokus på lim og papir og stempler og farger og pyntedingser. Det er viktigere å nyte den kreative tiden enn å jakte på det perfekte resultatet:) Nyt førjulstiden med det du liker du også:)

Over her er to julekort med motiver fra papilio og whiff of joy, med de samme papirene :) begge fargelagt med promarkers.

Ingen kommentarer: