søndag 27. september 2009

La det glitre


Jeg ble med på en utfordring på ett forum her i morgentimene i dag. La det glitre var oppgaven. Ett kort Åshild hadde laget for ett trykk for leeeenge siden surret i hodet mitt og jeg har vært skikkelig "hermegåsa" denne gangen.:)


Blomster og blader er fra Magnolia. De er trykket opp på transparent og embosset med kobber. På baksiden av transparenten la jeg på alkoholblekk. Bakgrunnen på kortet er i de samme alkhoholblekkfargene men på glossy. Teksten er fra Inkadinkado.
Synd mye av glameffekten blir borte i scanner for her skinner det skikkelig :)

3 kommentarer:

Renate sa...

Så lekkert det ble når du stemplet på transparent. Det der må jeg bare prøve meg på selv en dag.
Takk for god inspirasjon.

Ha en super søndag videre Marit. Klem

Jeanette sa...

Kjempe nydelig kort.:)

~Kjersti~ sa...

Det ga en skikkelig lekker effekt med tranparent og alkoholblekk! :)