fredag 7. august 2009

to oldiser til



Dotty Ann har fått selskap:) Badende Edna og en skikkelig morragretten Maud. Badende Edna var faktisk det første oldis-stemplet jeg kjøpte. Kanskje ett av de jeg har brukt aller mest også:) Jet vet ikke helt hva jeg synes om fargene til den morragretne..men så liksom for meg nylonpasteller da jeg fant frem fargene. Badende edna har fått veldig enkel pynt. Mønsterpapir i sirkler som har blitt klipt ut sammen med perler. Fargeleggingen er gjort med promarkers.
Ellers er forkjølelsen på retur og jeg har vært på venninnelunsj i byen i dag. Sola skinner og jeg har en uke ferie igjen. Utrolig hvor fort dagene går nå.

3 kommentarer:

Hanne sa...

Så herlige kort! Super tekst!
God bedring Marit!
Klem Hanne

Maya sa...

Så herlige de er disse AI stemplene,og nå fikk jeg så lyst til å male noen av dem igjen :)
Supre tekster til!!
Ha en flott dag,
klem fra Maya:)

Anonym sa...

Hei!;D
Så flotte kort, virkelig herlige;D Jeg legger meg til som følger her jeg, du lager masse fint;D legger deg også til i blogglista mi, håper det er greit..??
Ha en super uke!
Klem Ida:o)