fredag 24. juli 2009

to magnoliakort på morran



Det er hyggelig å sitte å pusle med småtterier innimellom også. Her er motiver og tilbehør jeg satt ute og fargela under den verste hetebølgen i sommer. Jeg synes jeg hadde vært smart da jeg trykte opp små "brett" med motiv og tilbehør som kunne planlegges i samstemte farger utendørs:) Det fungerte bra også:) Det kjedelige er uansett klippinga:) *sukk*

Vaskemaskinen min jobber for harde livet her nå. Det er utrolig at ett menneske klarer å produsere så mye klesvask.. jeg tror jeg fort har 4 maskiner i uka jeg....og jeg er ett menneske..Miljøsvin deluxe.

Uansett. Det er gode dager. I går hadde vi jentetreff med vin på verandaen hos meg. Snart skal jeg ut å plukke blåbær. Sola har lurt seg frem igjen og det smaker sommer:)

Daniel, min med-DT i artsybloggen, har blogget i ett år nå så han har en bloggcandy for å feire..veldig my flott både i bloggen og i candyen, så gå å se :)

3 kommentarer:

Aud sa...

Åhh, disse ble superfine, Marit!♥

Kan sympatisere med klesvaskhauger! Vi er 5 i familien, så vaskemaskina hviler sjelden her i huset, men det kjedeligste er å legge sammen og rydde bort klærne når de har blitt tørre...

Ha en strålende helg! Håper du finner masse blåbær, det høres deilig ut - tenk deg pannekaker med nyrørte blåbær på! *nam-nam*

Sommerklem,
Aud

Inas lune hjørne. sa...

Nydelige farger på kortene dine, Marit. Falt for det i turkist.

I morgen skal jeg på Papirplaneten og titte etter nye stempler. :o)

Håper du får en herlig helg.

Daniel August sa...

Kjempestilige kort Marit, som alltid! ;P

Daniel