mandag 6. juli 2009

stempelutfordring til ett trykk


Jeg ble så utrolig glad da det dumpet en mail fra ett trykk i innboksen min. De lurte på om jeg ville være med på stempelutfordringen. Klart jeg ville det. Jeg fikk ett stempel fra kort og godt i posten og hadde som tileggsoppgave å lage bakgrunn med maling. Først lagde jeg en bakgrunn med avispapircollage og gessomaling. Jeg stemplet teksten rett på bakgrunnen. Sommerfuglene er fra crafty individuals. Jeg la på laserkuttet hjerteark og stemplet på noen svirler og pyntet med glitterlim på sommerfuglene.






På kort nummer 2 lagde jeg bakgrunn med viftepensel. Jeg har beskrevet fremgangsmåten i
kursbloggen min. Blomstene er stanset ut med en stanser jeg lånte av Åse Berit på ett treff i Vikersund. Her har jeg pyntet med blingsvirler.








Ellers suser feriedagene avgårde her. I dag har Hege og Marianne vært på kaffe og vaffelbesøk før Hege og jeg gikk en lang tur i skogen. Det er så deilig å bare gå på stier og kjenne luktene av våt jord. Dina svinset rundt mens Hege og jeg løste alle verdensproblemer. Jeg må bare vise dere ett bilde av snuppa mi mens hun dreper lyng i Jotunheimen for ett par helger siden :)

1 kommentar:

Norunn sa...

Aha!! Det var du som hadde laget "viftepenselkortet" i ett trykk:D

Nydelige kort, og artig handyman du i siste innlegg.