torsdag 9. juli 2009

glad ku:)


Sommerskole er kult og en av utfordringene var å lage ett kort med masse blomster. Endelig fikk jeg brukt den glade kua mi også :) Jeg synes den er så kult. Den er fra art mount og jeg fant den på papirplaneten.


Passer bra å lage kort i dag... det regner som bare det ute :) Sitter og koser meg med reiseradio og kaffe samtidig som jeg sysler med papirene mine. I går ble det bytur med venninne Hege og vi gikk opp til Ringkolltoppen etterpå. Ikke lange turen, men alle svabergene opp, gjorde at vi snakket om perfekte plasser for dating :) Deilig å sitte på en benk på toppen, nyte skiftinger i været og bare skravle om absolutt alt og ingenting.
Håper alle dere lesere har fine sommerdager...


1 kommentar:

Bjørg sa...

For et flott kort. På bildet får det en tredimensjonal virkning som jeg likte veldig godt. Flotte farger og kua i den grønne eng var bare helt herlig. Dette ga meg mange ideer....