onsdag 8. juli 2009

clean and simple

Jeg har lenge tenkt jeg skulle lage clean and simple kort. Jeg liker godt stilen på kort med rene linjer uten alt for mye dill og dall. Også er det vel slik at variasjon fryder:) Det er morsomt å fylle på med blomster og bling. Kortene ser avanserte ut, men egentlig er det nesten vel så vansklig å lage kort som ser bra ut med helt rene oppsett :)

I går besøkte jeg kortinteresserte Kjersti i Asker. Vi kikket i blogger og snakket kort. Det har nok surret i bakhodet mitt i natt for på morran i dag fant jeg ut at jeg bare måtte gjøre noe med clean and simpletanken min. Det ble ett kort med tre hjerter trykket med stempler fra Auds design. Disse er montert på rød mosegummi. Rubons fra american craft.


Men jeg trenger mer inspirasjon så jeg utfordrer dere andre til å prøve dere på clean and simplekort også :)

Ingen kommentarer: