søndag 14. juni 2009

Kreativ Hobby 2/3

Det har vært stille i bloggen min noen dager nå. Kanskje ikke så rart siden jeg har vært i Nederland en ukes tid:) Jeg skal se om jeg kan få vist frem bilder fra turen, men aller først ett kort jeg har laget som gjestedesigner for kreativ hobby:) Jeg har kost meg med 4 stempler fra kreativ hobby denne gangen. trolljenta, billettstempel med klem, gratulerer og leve-føle-nyte som jeg klipte fra hverandre og brukte to av ordene :) Det gratulerer stemplet har jeg forresten blitt veldig glad i. Fint å kunne fargelegge teksten i de samme fargene som motivet.

Ellers har jeg pyntet med en liten bunke primablomster og blader, knapper og floss.

2 kommentarer:

Beata Ewa sa...

Dette var så kult!! Spennende oppsett og utrolig lekkert fargevalg!!

Ha en fortsatt flott helg!

Klem, Beata

ninabakke sa...

Så søtt :)

HA en fin kveld