tirsdag 12. mai 2009

Morgenstund har gull og grønt i munn


Joda..ordspill er morsomt, men noen er bedre enn andre..hehe..I løpet av natten har alt flytende og seigt tørket opp, og jeg har kunnet scanne kortet jeg limte sammen i går kveld. Denne gangen med stempel fra Rachelle Anne Miller. Også har jeg brukt gullpynt, gullblonder og gullglitterlim! Jeg er nesten sjokka over meg selv, for gull er noe jeg omtrent aldri bruker. Og da mener jeg aldri altså.

Hjertet er grungeboard som er malt med hvit akrylmaling, fått på seg litt glimmermist og gullglitter.

Jeg har fargelagt med promarkers. Fremdeles er det ganske nytt for meg, men jeg har i allefall funnet ut at jeg bruker de lyse grå og beige nyansene mye. Jeg legger den fargen jeg skal ha på yttterlinjene og fyller på med beige/grått/begge deler. Da blir ikke fargene så prangende.

Ingen kommentarer: