torsdag 21. mai 2009

Faerie song

I går kjørte svigerforeldrene til Kari over Hemsedalsfjella. I bilen hadde de tre stappfulle pappesker med diverse stempelhobbyrelaterte ting fra papirplaneten. Det ble rene julaften hjemme her. Allerede har jeg klart å plukke ut nye stempler til meg selv. Ett av dem var denne feen fra Faerie Song. Med rosa papirer på pulten ble det rosa på trykket også. Jeg har fargelagt med promarkers.
Jeg har også gått på en maratonutfordring og brukt tre restemønsterark :)

3 kommentarer:

Anne Bente sa...

Hei Marit. Kortene du lager er som alltid rålekre! Fint om du kan sende meg en mail vedr. gjestedesigner. mail(@)kreativhobby.no. Hilsen Anne Bente

Rasofiel sa...

Dette var aldeles nydelig Marit ♥ du slutter aldri å imponere :O)

Daniel August sa...

Kjempeflott kort Marit.

Masse flotte detaljer! ;P